Informacja w sprawie zasad pracy Urzędu w związku
z nowymi ograniczeniami epidemicznymi
Szanowni Państwo,
w związku z zaostrzeniem się sytuacji epidemicznej na terenie kraju i znaczącym wzrostem zachorowań oraz przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii i wynikającym z niego ograniczenia działalności administracji publicznej i zaleceniem pracy zdalnej zatrudnionych pracowników informuje się o obowiązujących czasowo zasadach funkcjonowania Urzędu i załatwiania spraw przez obywateli.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i pracowników, ze względu na potwierdzone przypadki zakażenia koronawirusem wśród pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach i członków ich rodzin oraz w związku z tym przejściową ich absencją, nastąpi czasowe (od dnia 03 lutego 2022r. aż do odwołania), ograniczenie funkcjonowania magistratu - budynek Urzędu będzie dostępny do osobistego załatwiania spraw tylko w przypadku konieczności osobistego stawiennictwa obywatela (wynikającej z przepisów prawa) lub sprawy niecierpiącej zwłoki.
Dlatego prosimy o odłożenie załatwiania spraw urzędowych osobiście w budynku Urzędu.
Dokumenty, wnioski i podania będzie można przedłożyć, a także uzyskiwać informacje:
a) drogą elektroniczną:
- e-mail: gmina@checiny.pl (wraz z ewentualnym przesłaniem wniosku/podania podpisanego i zeskanowanego w załączniku – szczegóły w poszczególnych procedurach można uzyskać telefonicznie u pracowników referatów),
- ePUAP: /checiny/skrytka (więcej informacji o załatwianiu spraw po kliknięciu w link tutaj)
b) telefonicznie:
- pracownicy w poszczególnych referatach – wykaz danych kontaktowych pracowników po kliknięciu w link tutaj(wykaz dostępny na stronie www.checiny.pl w zakładce kontakt)
- centrala (sekretariat) 41 3151 006, fax 41 3151 085,;
c) w formie papierowej:
- wysłanie pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,
- wrzucenie do specjalnego pojemnika (skrzynki podawczej) umieszczonego przy wejściu do Urzędu (na elewacji, patrząc od rynku w kierunku budynku po wejście po prawej);
W przypadku potrzeby uzyskania potwierdzenia złożenia wniosku/podania/dokumentu, prosimy o wskazanie w jego treści adresu email lub nr fax Wnioskodawcy. Potwierdzenie złożenia zostanie przesłane na wskazany adres email w formie skanu lub formie papierowej na nr fax.
d) osobiście:
- w sytuacji rejestracji zgonów w USC lub w pilnych sprawach związanych z dowodami osobistymi – a więc w sprawach, które wymagają bezwzględnie osobistego stawiennictwa – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: USC 41 31 53 111 lub dowody osobiste 41 31 53 114.
- w pozostałych pilnych sprawach wejście następuje w obecności pracownika, z którym uzgodniono wejście i który będzie załatwiał sprawę – osoba oczekuje przy wejściu do Urzędu
- odbiór osobisty dokumentów dopuszczalny jest wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu w sprawach: aktów stanu cywilnego, dowodu osobistego, decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów
Każda osoba przebywająca w budynku obowiązana jest do zakrywania ust i nosa, przy pomocy maseczki - przez cały czas pobytu w budynku Urzędu.
Zachęcamy do wpłat na rachunki bankowe Gminy Chęciny - numery rachunków Gminy Chęciny do internetowych przelewów bankowych lub wpłat w banku:
Dochody i opłaty (np. podatki) 18 8493 0004 0050 0872 5424 0001
Opłata za odpady 97 8493 0004 0050 0872 5424 0228
Kasa w budynku Urzędu w wyjątkowych przypadkach będzie dostępna dla obywateli.
Decyzje, co do dalszego funkcjonowania Urzędu, będą podejmowane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji – mając na uwadze przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia obywateli oraz pracowników gminy.
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich okresie – tylko w taki sposób będziemy w stanie zapewnić możliwość funkcjonowania gminy i realizowania publicznych spraw obywateli.
Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Plac 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny tel.: +48.(41)3151006, fax: +48.(41)3151085, email: gmina@checiny.pl, http://checiny.pl NIP: 959-082-88-67 Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach NIP: 959-16-72-746 Gmina Chęciny Copyright © 2013 Gmina Chęciny | |
projekt i hosting: INTERmedi@ | zarządzane przez: CMS - SPI |
|
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. |
x |